وَ أَنّٰا مِنَّا اَلْمُسْلِمُونَ وَ مِنَّا اَلْقٰاسِطُونَ فَمَنْ أَسْلَمَ فَأُولٰئِکَ تَحَرَّوْا رَشَداً (١٤) جن
و از ما جنّیان هم بعضی مسلمان و بی آزار و برخی کافر و ستمکارند ، و آنان که اسلام آوردند راستی به راه رشد و صواب شتافتند
نمیدونم چقدر در باره جن اطلاعات دارید
ولی همین قدر میدونم که با این که ترسناکه ولی واقعیت داره .
چند سال پیش تو میدون بهارستان تو یه خونه قدیمی زندگی می کردیم با اینکه قدیمی بود ولی معماری زیبایی داشت و این خونه یه حس خوبی داشت .
یه اتاق بزرگ انتهای خونه بود که فقط برای خواب ازش استفاده میکردیم و زیاد توش رفت و آمد نداشنیم , پنجره هایی داشت که انگار سالها باز نشده بود و با رنگ خوردن کاملا سفت شده بود و اصلا باز نمیشد .
من کلا تو همه قسمت های خونه قرآن میخومدم مگر این اتاق که اصلا حس نداشتم تو این اتاق بشینم, با اینکه تمام کتاب ها تو این اتاق بود .
یه شب که مجلس عروسی داشتیم و اتفاقا همسایه طبقه بالایی هم دعوت کرده بودیم.
,یعنی تا ساعت 12 شب کسی تو خونه نبود .
ساعت 12 شب که برگشتیم صحنه عجیبی دیدیم که باور کردنی نبود
پنجره سمت حیاط باز بود داخل خونه شدیم فکر کردیم دزد اومده ولی همه چیز سر جاش بود همه جاهارو گشتیم آخر سر رفتیم تو اتاق آخر که دیدیم پنجره ای که سالها بسته بود و به هیچ عنوان باز نمیشد بدون اینکه حتی یه ذره چوب هم ریخته باشه باز باز بود.
چیزی که از همه وحشتناک تر بود وسط اتاق بود !!!
قرآن هایی که تو کتابخونه بود که خیلی قطور و سنگین بودن بصورت بدی وسط اتاق پرت شده بودند
رحل پلاستیکی که قابل شکستن نبود کاملا نصف شده بود کنار قرآن ها ☹️☹️☹️
داشتیم از تعجب شاخ در میووردیم نمیشد به پلیس هم بگیم چون به هیچ چیز دست نزده بودن فقط قرآن ها و رحل که روش آیه قرآن بود بهشون بی احترامی شده بود .
دیگه برامون مسلم شد که خونه جن داره
ولی اصلا نمیترسیدیم .
دیگه از فردا تصمیم گرفتم برم تو اون اتاق با صدای بلند قرآن بخونم و هر چند باز اتفاق های دیگه در خونه مشاهده کردیم ولی اصلا خدارو شکر نمیترسیدیم .
خدایا مارا از شر جن و انس محفوظ دار.الهی آمین
ما را در سایت تنها یک آرزوست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159