لِیَوْمِ الْفَصْلِ 13 مرسلات
برای روز جدایی
وَمَا أَدْرَاکَ مَا یَوْمُ الْفَصْلِ 14 مرسلات
و چه دانی که روز جدایی چیست؟
آدم در تنهایی است که می پوسد و پوک می شود و خودش هم حالیش نیست. می دانی؟ تنهایی مثل ته کفش می ماند، یکباره نگاه می کنی می بینی سوراخ شده. یکباره می فهمی که یک چیزی دیگر نیست. بیشتر آدم های دنیا در هر شغلی که باشند از خودشان هرگز نمی پرسند چرا چنین شغلی دارند. چیزهای دیگری هم هست که آدم دنبال دلیلش نمی گردد. یکیش مثل تنهایی است. خیلی ها فکر می کنند که سلامتی بزرگ ترین نعمت است، ولی سخت دراشتباهند، وقتی سالم باشی و در تنهایی دست و پا بزنی ، آنی مریض می شوی، بدترین نحوست ها می آید سراغت ، غم از در و دیوارت می بارد، کپک می زنی، کاش مریض باشی ولی تنها نباشی...
عباس معروفی
یه دفعه انگار تنها شدم تازه داشتم فکر می کردم به داشته ها به چیزایی که انگار تا حالا بهشون فکر نکرده بودم .
همه رفتن !!!
بچه ها رو راهی کردم کربلا با التماس دعا و خودم موندم تنهای تنها!!
جا مانده از سفر !!
با دنیایی از حسرت!!!
یه روزایی اونایی که میرفتن کربلا تو چشم بودن براشون بنر میزدن گل میخریدن و .....
حالا ما که جاموندیم شدیم تو چشم .
چقدر سخته.
یادش بخیر پارسال برای اولین بار پیاده روی, خستگی, شمردن ستون ها و انتظار کربلا .
وقتی رسیدیم کربلا برای اولین بار که رفتیم حرم تو یه صف طولانی ایستادیم من که بلد نبودم چون اولین بارم بود با دوستان رفتیم اونا گفتن بیا ما بهت نشون میدیم
صف که تموم شد دسته دسته وارد حرم میشدن که نوبت ما رسید من با بچه های جامعه القران بودم
طنابی که بسته بودن باز شد ما با جمعیت زیادی وارد شدیم یه دفعه جلوم یه ضریح دیدم فوری چسبیدم بهش پیش خودم گفتم چه نزدیک چه زود رسیدم به امام حسین !!!
که دیدم بچه ها دارن میخندن و کلی منو دست انداختن گفتن خانم ابوترابی بیا بابا امام حسین کجا بود چسبیدی به قبر ابراهیم مجاب
ای بابا مارو میگی کلی خجالت کشیدیم گفتم حالا میگید ؟؟؟
خندیدن گفتن خب شما نگفتی چرا بقیه دارن تند تند میرن جلو.
دارن کجا میرن؟؟؟
هیچکس اینجا نمیمونه .
خلاصه من برای اولین ضریح زیبای امام حسین و دیدم بسیار زیبا بود و وصف نشدنی .
جاتون خالی خیلی خوش گذشت صفایی داشت.
اللهم ارزقنا زیارت قبر حسین (ع)
ما را در سایت تنها یک آرزوست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 184