کاش

خرید بک لینک

قل هل یستوی الذین یعلمون و الذین لا یعلمون، انما یتذکر اولوا الالباب( 9 زمر )


"؛ بگو آیا دانایان با نادانان مساوی اند؟ جز این نیست که تنها خردمندان یادآور می شوند"

❤️❤️❤️


ﻮﺵ ﻫﺎﻢ ﺭﺍ ﻣ ﺮﻡ !

ﺸﻢ ﻫﺎﻢ ﺭﺍ ﻣ ﺑﻨﺪﻡ !

ﺯﺑﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﺎﺯ ﻣ ﺮﻡ !

ﻭﻟ ﺣﺮﻒ ﺍﻓﺎﺭﻡ ﻧﻤ ﺷﻮﻡ !

ﻘﺪﺭ ﺩﺭﺩﻧﺎ ﺍﺳﺖ ﻓﻬﻤﺪﻥ !!!...

ﺧﻮﺵ ﺑﺤﺎﻝ ﻋﺮﻭﺳ ﺁﻭﺰﺍﻥ ﺑﻪ ﺁﻨﻪ ﻣﺎﺷﻦ،

ﺗﻤﺎﻡ ﺴﺘ ﺑﻠﻨﺪ ﺯﻧﺪﺶ ﺭﺍ ﻓﻘﻂ ﻣﺮﻗﺼﺪ !!!...

ﺎﺵ ﺯﻧﺪ ﺍﺯ ﺁﺧﺮ ﺑﻪ ﺍﻭﻝ ﺑﻮﺩ ..

ﺮ ﺑﺪﻧﺎ ﻣ ﺁﻣﺪﻢ ..

ﺁﻧﺎﻩ ﺩﺭ ﺭﺧﺪﺍﺩ ﻋﺸﻖ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﺸﺪﻢ..

ﺳﺲ ﻮﺩ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﻣ ﺷﺪﻢ

ﻭﺩﺭ ﻧﻤﻪ ﺷﺒتاریک ،

ﺑﺎ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻫﺎ ﻣﺎﺩﺭ ﺁﺭﺍﻡ

ﻣﻤﺮﺩﻢ ...


❤️❤️❤️


کاش دنیا الکی بود; کاش راحتر از این بودیم !

چقدر سخته اگه بخوای خوب باشی, میگن داری ادا در میاری, بد میشی ;میگن ......

چقدر سخته بخوای خودت باشی بدون کلک بدون ریا و دروغ!

چقدر سخته بدونی و نتونی!!

کاش تو طبیعت زندگی میکردم که جز درخت و سبزه و گل و گیاه و.... نمیدیدم.

.بدون توقع, بدون هیچ کلامی ساکت و آزاد ..


نه توقعی نه قضاوتی نه ....


چقدر زندگی سخته وقتی درک کنی ولی نتونی قضاوت کنی,

حتی قضاوت کنی ولی نتونی حق رو به حق دار برسونی.

کاش زندگی همش بازی بود;

آخرش میگفتن بازی تموم شد .

سخته سخته سخت ...کاش بزرگ نشده بودم کاش .......

تنها یک آرزوست...

ما را در سایت تنها یک آرزوست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت: 0:26

صفحه بندی