مترو

خرید بک لینک

إِنَّ ذٰلِکَ لَحَقٌّ تَخٰاصُمُ أَهْلِ اَلنّٰارِ (٦٤) ص


این منازعه اهل آتش، حتمی است



نمیدونم دعوا کردن از کی وارد زندگی بشر شد یعنی مردمان نخستین هم باهم دعوا میکردن؟

یا اینکه نه اصلا خوب و خوش کنار هم زندگی میکردن البته تا کی ؟

تا وقتی سر و کله قابیل پیدا شد که اصلا نذاشت کار به دعوا بکشه یهو برادر نازنینشو کشت و این شد سنبل دعوا و قتل برای ما که تا حالا با این همه تمدن کمتر که نشده بیشترم شده .


حالا قضیه به دنیا هم ختم تمیشه تو جهنم هم دعواست یکی میگه تو منو جهنمی کردی اون یکی میگه میخواستی نیای دنبال من .

یا دارن داد میزنن از دست کارهای خودشون.



دیروز تو مترو تا از پله برقی اومدم پایین دیدم قطار رسید دیگه چون در بسته میشد مجبور شدم تو واگن آقایون سوار شم مترو بشدت شلوغ بود معمولا غروب همینطوریه هر طوری بود وایسادم ولی بسختی .

که دیدم صدای دعوا میاد و دارن هم دیگرو میزنن و این همه مرد نمیتونستن اینارو جدا کنن منم از ترس داشتم میلرزیدم جای تنگ , تونل و دعوا فکرشو بکنید

نتیجه دعوا مشتی بود که خورد تو چشم طرف و به یکباره صورتش پر از خون شد و دادش بلند شد واگن ریخت به هم مردمجروح داد میزد چشممو تازه پیوند زدم چشمم پرید بیرون و این جمله رو تکرار میکرد خدایا راست میگفت یعنی انگار چشمش کنده شده بود وای نمیتونستم نگاه کنم من فقط منتظر بودم بگه ایستگاه امام خمینی .

که پریدم بیرون ولی بزن بزن هنوز ادامه داشت تا پلیس مترو اومد .

نمیدونم سر چی بود ولی اگه یه ذره گذشت داشته باشیم کار به اینجاها نمیرسه و همه چی درست میشد حیف از وقت و عمر انسان که به مشاجره بگذره.

خدایا کمکم.کن زندگی سالمی داشته باشم و مجبور نباشم با کسانی حرف بزنم که منطقی جز دعوا و جر و بحث ندارن

امین

تنها یک آرزوست...

ما را در سایت تنها یک آرزوست دنبال می‌کنید

برچسب: مترو تهران,مترونیدازول,مترو الرياض, نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: شنبه 29 آبان 1395 ساعت: 16:14

صفحه بندی