لِیَبْلُوَکُمْ أَیُّکُمْ أَحْسَنُ عَمَلاً 7 هود
شما را بیازماید که عمل کدام یک از شما نیکوتر است
روزی مردی داخل چاله ای افتاد و بسیار دردش آمد.
یک پدر روحانی او را دید و گفت: حتما گناهی انجام داده ای!
یک دانشمند عمق چاله و رطوبت خاک آن را اندازه گرفت!
یک روزنامه نگار در مورد دردهایش با او مصاحبه کرد!
یک یوگیست به او گفت: این چاله و همچنین دردت فقط در ذهن تو هستند در واقعیت وجود ندارند!!
یک پزشک برای او دو قرص آسپرین پایین انداخت!
یک پرستار کنار چاله ایستاد و با او گریه کرد!
یک روانشناس او را تحریک کرد تا دلایلی را که پدر و مادرش او را آماده افتادن به داخل چاله کرده بودند پیدا کند!
یک تقویت کننده فکر او را نصیحت کرد که: خواستن توانستن است!
یک فرد خوشبین به او گفت: ممکن بود یکی از پاهات رو بشکنی!
سپس فرد بی سوادی گذشت و دست او را گرفت و او را از چاله بیرون آورد..!
آنکه می تواند، انجام می دهد و آنکه نمی تواند، انتقاد می کند.
جرج_برناردشاو
راستی تا حالا به بدتر از درد وغم فکر کردید چی میتونه بدتر باشه حالا من میگم
یه وقت تو زندگی یه دوره ای هر کاری میکنی خراب از آب در میاد یعنی بد بیاری پشت بد بیاری میری تو مترو کیفت و میزنن چیزی میخری میبینی سرت کلاه گذاشتن پولو که سر مایه چن سال زندگیه میدی بر ای سرمایه گذاری طرف کلاه بر دار از اب در میاد حالا دیِگه بگیر بر و تا مسائل مهم زندگی مثل ازدواج و ...
حالا داشته باشید عکس العمل و قضاوت های مردم و یکی میگه ببین چه گناهی کردی بروتوبه کن یکی میگه بد شانسی یا چشمت کردن
با انصاف ترینشون میگه راضی باش به رضای خدا تازه اینم بگم از این اتفاق ها چن تاشو مردم میفهمن اونایی که خیلی سخته رو به هیچ کس نمیگم چون دیگه اینقدر میترسیم که مبادا چیزایی بگن که اگه از غصه های خودمون هنوز نفس میکشیم از حرفای اونا جان به جان آفرین تسلیم کنیم
البته من نظرم اینه که شاید اونایی که مردم و مورد قضاوت قرار میدن در واقع این بلاهای مردم وسیله آزمایش اونا باشه کسی چه میدونه تو این دنیا هیچی غیر ممکن نیست
زیاد اهل درد دل کردن با دیگران نیستم دوست دارم حرفامو به خدا بگم هر وقت زیاد دلم میگیره به خدا نامه مینویسم نامه ای بیرنگ که هیچکس نتونه اونو بخونه
خدایا کمکم کن با آزمایش ها درس عبرت دیگران نشوم
ما را در سایت تنها یک آرزوست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 192