مٰا عِنْدَکُمْ یَنْفَدُ وَ مٰا عِنْدَ اَللّٰهِ بٰاقٍ وَ لَنَجْزِیَنَّ اَلَّذِینَ صَبَرُوا أَجْرَهُمْ بِأَحْسَنِ مٰا کٰانُوا یَعْمَلُونَ (٩٦) نحل
آنچه در نزد شماست تمام و فانی می شود و آنچه در نزد خداست پایدار و باقی است. و کسانی که ( در انجام وظایف دینی ) صبر کرده اند پاداششان را در مقابل عمل های بسیار خوبشان خواهیم داد.
✨✨✨
من چیزهای زیادی را در دست گرفتم و همه ی آنها را از دست دادم،
ولی هر آنچه را که در دستان خدا قرار دادم؛ هنوز دارم..
مارتین لوترکینگ
☘☘
چقدر خوبه چیزایی که داریم ابدی باشه و تاریخ مصرف نداشته باشه کاش یه ماده ای بیاد که کیمیا کنه وچیزی از بین نره و تازه و دست نخورده باقی بمونه
راستی برای اعمالمون کاری کردیم که درست و حسابی بدون فاسد شدن برسه دست خدا
خود خدا فرمولشو داده که چکار کنیم که وقتی رفتیم اون ور کارامونو دست نخورده و سالم دریافت کنیم
اونم زمانیه که فقط فقط کار برا خدا باشه همین
و حواسمون باشه که شیطون شریک کارامون نشه خدایا من نمیدونم شاید حواسم پرت شه ولی همین الان میگم که خدایا فقط به خاطر تو ...
ما را در سایت تنها یک آرزوست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 171