نعمت فراموشی

خرید بک لینک


إِنّٰا عَرَضْنَا اَلْأَمٰانَةَ عَلَى اَلسَّمٰاوٰاتِ وَ اَلْأَرْضِ وَ اَلْجِبٰالِ فَأَبَیْنَ أَنْ یَحْمِلْنَهٰا وَ أَشْفَقْنَ مِنْهٰا وَ حَمَلَهَا اَلْإِنْسٰانُ إِنَّهُ کٰانَ ظَلُوماً جَهُولاً (٧٢) احزاب



بی گمان، ما امانت (تکلیف) را بر آسمان ها و زمین و کوه ها عرضه داشتیم، اما آن ها از برداشتن آن سر باز زدند و از آن ترسیدند و انسانْ آن را به دوش کشید، راستی که او بسیار بیداد پیشه و نادان است.»


این آیه رو که دیدم خیلی حرص خوردم آخه بابا انسان تو چکاره بودی وقتی کوه و آسمون و زمین با این همه عظمت و بیکار این تکلیف و قبول نکردن تو دویدی وسط گفتی بدید من آخه فکر مارو هم میکردی کلی با این تکلیف افتادیم به زحمت کاش اون موقع هم مثل حالا انسان برای جواب دادن بی خیال بود


ما آدم های ادامه دادنیم....هرچقدر هم بنالیم از زندگی و روزگار باز هم ادامه می دهیم....یادم می آید معلم تعلیمات دینی مان یک روز گفته بود ریشه ی انسان فراموشی است....همین یک جمله توی ذهنم حک شده بود....بعضی روزها فکر می کنیم دیگر نمی توانیم ادامه بدهیم....اما چند روز می گذرد می بینیم چه پتانسیل عجیبی در ادامه دادن داریم....ما موجودات استثنایی هستیم و باید به خودمان ببالیم....که صبح بیدار می شویم و خبر سقوط یک هواپیما را می شنویم سری از تاسف تکان می دهیم و زندگی شروع می شود...می رویم توی صفحه اجتماعی مان شروع میکنیم لایک کردن و نظر گذاشتن

.....ما ادم های ادامه بده ی جالبی هستیم که بین خبرهای ریز و درشت زندگی می کنیم....رویا می بافیم....عاشق می شویم و لبخند می زنیم...امروز بیشتر از هر وقت دیگری ارزش ریشه مان را فهمیده ام....اگر ریشه مان از فراموشی نبود اینطور مصرانه نمی توانستیم زندگی را ادامه بدهیم...


خدارو شکر بابت نعمت فراموشی فکرشو بکن اگه فراموشی نبود چقدر زندگی سخت و دشوار بود

تنها یک آرزوست...

ما را در سایت تنها یک آرزوست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 169 تاريخ: جمعه 17 اسفند 1397 ساعت: 21:28

صفحه بندی