پله پله تا خدا

خرید بک لینک

قَدْ أَفْلَحَ مَن تَزَکَّى

15 اعلی

هر آینه پاکان رستگار شدند،


سال جدید آمد اما

ما همان آدم های سال پیشیم که همچنان دروغ میگوییم ،

پشت یکدیگر بد میگوییم

و هر روزمان را با غرغرهای بیشتری شروع میکنیم!

سال جدید آمد اما آدم های جدیدی نیامدند و ما همچنان در انتظار آمدن آدم های خوب بر روی زمین هستیم

غافل از اینکه خوبی را از خودمان باید شروع کنیم و هیچ وقت هم زیر بار این مسئله نمیرویم که اگر ما و اطرافمان در بدی غرق شدیم ، حتما مشکل از خودمان است و باید از خودمان شروع کنیم این پروسهء خوب شدن را!

به هر حال سال جدید آمد...

همه به ظاهر خوشحال اند و غرق در گفتن تبریک و شاد باش

اما من همچنان به این فکر میکنم که

کدام سال قرار است به جای لباس آدم ها

کمی شخصیت و فکر آدم ها نو بشود؟!


محسن_دعاوی

هر سال نزدیک عید هزار تا فکر تو سرم میاد هزار تا برنامه جدید

انگار دلم میخواد مثل درخت ها که همه برگ هاشون رو تو پاییز و زمستون دور میریزن و فقط ریشه دارند دوباره برگ و میوه جدید داشته باشم

میخوام یه آدم جدید بشم

ولی انگار خیلی سخته وعوض شدن به این راحتی ها هم نیست

همه مردم تو ماه اسفند در حرکت و تکاپو هستن ,انگار نه انگار اسفند هم برا خودش هویتی داره .

شاید اسفند فقط یه پل ارتباطی سال گذشته و سال جدید باشه

با این همه بدو بدو ها سال جدید میرسه

باز نگاه میکنیم خورشید همون خورشید همیشگیه, آدم ها همه همون آدم های دیروز هیچ چیز تغییر نکرد ولی همه با لباس های نو و آرایش های جدید تند تند به هم تبریک میگن !!!

تبریک بابت چی ؟؟؟

فقط تغییر فصل ؟؟؟

این کار که در سال چهار بار اتفاق میفته !!!

یاد یکی از نوشته های استاد مطهری افتادم

"متأسفانه استفاده بعضی از افراد از «بهار» از حد استفاده یک حیوان تجاوز نمیکند. حاصل بهرهٔ آنها از این تجلی باشکوه خلقت، شکم پرکردن و بدمستی کردن و سقوط در منتها درجه حیوانیت است."


دلم میخواست برای تغییر رفتارمون بهم تبریک بگیم که چقدر عوض شدیم یا قراره عوض بشیم

حتما درخت های پارسال اگه حرس بشن و خاکشون تقویت بشه امسال پربارتر خواهند بود

اگه پارسال نماز اول وقت نمیخوندیم امسال تو فکرش باشیم که بخونیم

اگه پارسال زیاد حرف میزدیم امسال سکوت رو تجربه کنیم

وگاهی به هم یاد آوری کنیم که دنیا مثل مسافرت های عید موقته و باید خیلی زود تا تعطیلات تموم نشده برگردیم خونه

و ....

دلم میخواد امسال, سال تحول من باشه

شاید نتونم همه, ولی بعضی از خصلت های بدم رو کنار بزارم

باید به خودم خواسته هام رو املا کنم تا اسفند 97 این املا رو صحیح کنم .

خدا کنه امام زمان عزیزم برام امضا کنه و بنویسه عالی بود ادامه بده

خدایا

حول حالنا الی احسن الحال

تنها یک آرزوست...

ما را در سایت تنها یک آرزوست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: يکشنبه 20 آبان 1397 ساعت: 19:00

صفحه بندی