مراقب داشته هامون باشیم

خرید بک لینک



وَأَنْکِحُوا الْأَیَامَى مِنْکُمْ وَالصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکُمْ وَإِمَائِکُمْ إِنْ یَکُونُوا فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ ۳۲نور


بى همسران خود و غلامان و کنیزان درستکارتان را همسر دهید اگر تنگدستند خداوند آنان را از فضل خویش بى نیاز خواهد کرد و خدا گشایشگر داناست


این آیه خیلی جالبه تا حالا بهش دقت کرده بودید خدا امر میکنه به ازدواج در آورید مجرد هارو

شاید تا حالا فکر میکردیم که اگر بخواهیم تو این کار پیش قدم باشیم فقط برای افراد درجه اول خودمون باشه ولی با کمی دقت تو آیه انگار وظیفه داریم به فکر همه باشیم چیزی فراتر از خانواده خودمون

.

یه جا یه مطلب جالب خوندم نوشته بود معجزه زندگی دیگران باشید تا در زندگیتون معجزه اتفاق بیفته

.

امروز یه برنامه تلویزیونی بود در باره واسطه های ازدواج

آدم هایی که بدون هیچ چشم داشتی افرادی که مناسب هم بودن بهم معرفی میکردن واز این کار لذت میبردن چون تا لذت نباشه کار تداوم نداره

تو ازدواج چی مهمه همسر , خانواده ش ویا این که ما با ازدواج میخوایم از اینی که هستیم بالاتر بشیم یا به زبون خودمونی یه چیزی بهمون اضافه بشه


تقزیبا از اوایل ازدواجم واسطه چند تا ازدواج بودم حالا یا درست می شد یا نمی شد

یه سال فک کنم سال 81 بود که یکی از دوستان طلبه که اگه بخوایم نمره بهش بدیم اون موقع نمره اش 20 بود

حافظ قرآن با تلاوت زیبا, مومن درس خون هم تو مدرسه هم حوزه بچه نماز شب خون یعنی چیزی کم نداشت برای اینکه براش پا پیش بذارم و برم خواستگاری

از من خواسته بود تو شاگرد ها یا اطرافیان کسی رو معرفی کنم

خب منم که سرم درد میکرد برا این کارا

یه خانواده قرآنی رو معرفی کردم که پدرش تو کار تالیف و ترجمه و اینطور کارها بود و خیلی خانواده مقیدی بودند

دختری داشتند که مناسب بود برای ایشون

من شرایط خانواده و دختر رو گفتم و پسر گفت خب تا اینجا که شرایط خوبه تا ان شاالله بریم و ببینیم

خلاصه ما قرار رو گذاشتیم که عصری بریم خونشون و دختر رو ببینیم من و پسر و مادرش

تقریبا یک ساعت نشستیم و از در و دیوار گفتیم تا دو خانواده کمی با هم آشنا بشن

نزدیک اذان مغرب بود که این آقای داماد پرسید میتونه نمازشو اینجا بخونه ؟

که با این حرکت پدر دختر شیفته پسر شد و به من گفت از نظر من جواب مثبته تا ببینم جواب دخترم چیه!

خیلی خوشش اومده بود که نماز اول خونه

رفت و أمد ها ادامه پیدا کرد عقد و عروسی مختصر و شروع زندگی...

.

ولی چیزی که دیده میشد نمره داماد داماد همچنان در حال تغییر بود

انگار وقت بدی وارد این خانواده شد زمانی بود که. این خانواده در حال تغییر بودن و این بچه هم ناخواسته وارد موج تغییر شد

و دیگه اون پسر طلبگی قبل رو نداشت

محاسنی در کار نبود لباس یقه 3 سانتی دیگه خداحافظ!!!

زندگی تجملی ,موسیقی و ......

حالا که دارم فکر میکنم چقدر میتونه یه اتفاق یا یه خانواده ،مسیر زندگی آدم هارو تغییر بده! بعضی ها مثل همسر شهید حججی تا اعلا علیین همسرشون رو بدرقه میکنن ولی متاسفانه زندگی با بعضی ها داشته هارو نداشته میکنن

خدایا نیت ما خیر بود اگر قصوری از ما بود تو ببخش

تنها یک آرزوست...

ما را در سایت تنها یک آرزوست دنبال می‌کنید

برچسب: مراقب,داشته,هامون,باشیم, نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: دوشنبه 6 شهريور 1396 ساعت: 12:27

صفحه بندی