وَ مٰا عَلَیْنٰا إِلاَّ اَلْبَلاٰغُ اَلْمُبِینُ (١٧) یس
و بر ما جز آنکه واضح ابلاغ رسالت کنیم هیچ تکلیفی نیست.
با عرض سلام و تبریک سال نو به دوستان عزیز
تشکر میکنم از اینکه در وبلاگ همراهم هستید و با نظرات خود باعث دلگرمی بنده شدید .
و این همراهی باعث شده تا مثل یک خانواده در کنار هم باشیم .
تعدادی از دوستان نسبت به بنده در بعضی از پست ها کم لطفی داشتن و نظراتی دادن که شاید بتونم با یه سری از توضیحات سوء تفاهم هایی که براشون بوجود اومده برطرف کنم .
هدف من از نوشتن خاطرات زندگی خودم با آیات فقط و فقط آشنا کردن و ملموس کردن آیات برای دوستان بوده .
و هیچ هدفی اعم از خود نمایی و خودستایی نداشته و ندارم .
بنده معصوم نیستم و از همه در پیشگاه خداوند رو سیاه ترم , در مورد پست مهمان رحمت نه زحمت که باعث شد موقتا پست برداشته بشه ابن بود که نوشته بودند شما که نمیتونید روی خانواده خود تاثیر گذار باشید چطور میخواهید در جامعه فرهنگسازی کنید ؟
اولا من هیچ وقت خودم رو تاثیر گذار معرفی نکردم فقط خاطرات خودم رو شفاف برای شما مینویسم بدون هیچ دخل و تصرف.
اگر بعضی وقتا حرف تاثیر گذار نیست به گوینده ربطی نداره شاید شنونده ظرفیت پذیرش نداره
حضرت نوح یا پیامبران دیگر در خانواده خود افرادی داشتند که ایمان نیاوردند این دلیل نمیشه که بگیم که کار پیامبر ایراد داشته
بنده سراپا تقصیر هستم و همه شما عزیزان رو از صمیم قلب دوست دارم و اصلا به عشق شما دوستان مطلب مینویسم . واز اینکه دوستان در باره موضوعات بحث میکنند و نظر میذارند لذت میبرم همین باعث شده تا شوق من در نوشتن بیشتر بشه .
امیدوارم که کم و کاستی هارو بر حقیر ببخشید
و منتظر دعای شما هستم .
ما را در سایت تنها یک آرزوست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 161