بَلْ هُوَ آیٰاتٌ بَیِّنٰاتٌ فِی صُدُورِ اَلَّذِینَ أُوتُوا اَلْعِلْمَ وَ مٰا یَجْحَدُ بِآیٰاتِنٰا إِلاَّ اَلظّٰالِمُونَ (٤٩) عنکبوت
بلکه این قرآن آیات روشنی است در سینه های کسانی که به آنها علم ( الهی ) داده شده و هرگز آیات ما را جز ستمکاران انکار نمی کنند.
صبح زود از خونه اومدم بیرون برای خرید نون .
تو کوچه ما جایی هست که نامه مینویسن برای ریاست جمهور و رهبری ,برای همین یه سری ادم هستن که عریضه برای مردم مینویسند.
داشتم میرفتم که دیدم داره میگه عریضه عریضه✍
یه دفعه بی اختیار خندم گرفت به طوری که نتونستم جلو خودمو بگیرم آقاهه یه نگاهه عاقل اندر سفیه به من کرد, منم زود خودمو جمع و جور کردم فهمیدم که ...
حالا علت خنده من
سر کلاس بچه ها یه خورده دلخور بودن که وقتشون کمه برای مرور قرآن چون خونه تکونی هم دارند هی میگفتن بابا ما وقت کم داریم نمیدونیم چکار کنیم ☹️
گفتم ببینید من یه راه حل دارم ,قبلا تو حکومت اسلامی زمان پیامبر قانون بود که از خزانه دولت باید سالی ..... دینار به حافظ قرآن بدند
حالا من میگم یه نامه از طرف حفاظ خانم بنویسیم به دولت که بابا ما به جای این دینار ها که باید بهمون بدید و نمیدید یه تقاضا داریم
اینکه ما مدرک حفظ کل رو تحویل میدیم که واقعا حافظ هستیم شما هم از یه دفتر خدماتی ماهی یه خدمتکار برا ما بفرستید تا خونه مارو تمیز کنه ,
بچه هاکه خیلی خوششون اومده باور کردند.
جلسه بعد که اومدم خیلی جدی یکی از خانم ها گفت استاد نامه رو نوشتید من که اصلا یادم رفته بود گفتم نامه چی ؟
گفت برا مستخدم دادن ماهی یک بار .
یه دفعه جا خوردم گفتم راستی جدی گرفتید
برای همین اون روز که تو کوچه جلو درب اطلاعات مراجعین بودم کلی خندم گرفت
ولی از شوخی گذشته قراره که این نامه رو بنویسم سنگ مفت گنجشک مفت
شاید شد
ولی اگه بشه چی میشه
ما را در سایت تنها یک آرزوست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 177