وَ مٰا هٰذِهِ اَلْحَیٰاةُ اَلدُّنْیٰا إِلاّٰ لَهْوٌ وَ لَعِبٌ وَ إِنَّ اَلدّٰارَ اَلْآخِرَةَ لَهِیَ اَلْحَیَوٰانُ لَوْ کٰانُوا یَعْلَمُونَ (٦٤) عنکبوت
این زندگی دنیا چیزی جز سرگرمی و بازی نیست و زندگی واقعی سرای آخرت است ، اگر می دانستند!
همگی رهگذر هستیم
به کسی کینه نگیرید
دل بیکینه قشنگ است
به همه مهر بورزید
به خدا مهر قشنگ است
بشناسید خدا را
هرکجا یاد خدا هست
سقف آن خانه قشنگ است
مشیری
ﻣ ﺩﺍﻧ ، ﻭﻗﺖ ﻫﺎ ﺑﺎﺪ ﺭﻭ ﺗﻪ ﺎﻏﺬ ﺑﻨﻮﺴ
"ﺗـﻌﻄــﻞ ﺍﺳﺖ"
ﻭ ﺑﺴﺒﺎﻧ ﺸﺖ ﺷﺸﻪ ﺍﻓـﺎﺭﺕ،
ﺑﺎﺪ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺍﺳﺘﺮﺍﺣﺖ ﺑﺪﻫ،
ﺩﺭﺍﺯ ﺑﺸ ﺩﺳﺖ ﻫﺎﺖ ﺭﺍ ﺯﺮ ﺳﺮﺕ ﺑﺬﺍﺭ ﺑﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺧﺮﻩ ﺷﻮ ﻭ ﺑ ﺧﺎﻝ ﺳــﻮﺕ ﺑﺰﻧ،
ﺩﺭ ﺩﻟـﺖ ﺑﺨﻨــﺪ ﺑه ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻓـﺎﺭ ﻪ ﺸﺖ ﺷﺸﻪ ﺫﻫﻨﺖ ﺻﻒ ﺸﺪﻩ ﺍﻧﺪ، ﺁﻥ ﻭﻗﺖ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﻮـ:
ﺑﺬﺍﺭ ﻣﻨﺘـﻈـﺮ ﺑﻤﺎﻧﻨﺪ
ﺩﺭ ﺯﻧﺪ ﺎﻫ ﺑﺎﺧﺘﻪ ﺍﻡ !!...
ﺎﻫـــــ ﺑﺎ ﺴ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺍﻡ !!.
ﺎﻫــــــــ ﺮﻪ ﺮﺩﻩ ﺍﻡ !!...
ﺎﻫــــــــــ ﺑﺨﺸﺪﻩ ﺍﻡ !!...
ﺎﻫـــــــــــ ﻓﺮﺐ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺍﻡ !!.
ﺎﻫـــــــــــــ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﺍﻡ !!..
ﺎﻫـــــــــــــــ ﺩﺭ ﺗﻨـــــــﻬﺎ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﻡ !!...
ﺍﻣﺎ ﺣﺎﻝ ﺯﻣﺎﻧﺶ ﺭﺳــــــﺪﻩ ﻪ ﺑــــــــﻮﻢ : ﻣﻦ ﺍﺯ ﺗﻤــــــــﺎﻡ ﺍﻨﻬﺎ ﺩﺭﺱ " ﺁﻣﻮﺧــــــــﺘﻪ ﺍﻡ !!..."ﺍﻨﻮﻥ ﺧﻮﺷﺤـــــﺎﻟﻢ ﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﻫﺴﺘﻢ !!...ﺷﺎﺪﺳﺎﺩﻩ ﺑﺎﺷﻢ !!...ﺍﻣﺎ ﺻﺎﺩﻗﻢ ..ﻣـــــــــــــﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﻫﺴﺘﻢ !
حسین پناهی
شاید داریم خیلی تند حرکت میکنیم انگار این سرعت دیگه نمیذاره منظره های زیبای اطرافمونو ببینیم
انگار مثل قدیم دلمون برای هم تنگ نمیشه دیگه از اینکه برای هم دردل کنیم لذت نمیبریم
شاید حواسمون نیست که روز ها داره تند تند تموم میشه انگار همین چند وقت پیش بود برای سال 95 نقشه میکشیدم نمیدونم به چن تاش رسیدم ولی میدونم در ازای این رسیدن ها چن تا چیز هم از دست دادم حالا باید فکر کنم این معامله پر سود بوده یا نه ؟ که امسال هم باشه
نمیدونم امسال چه برنامه ای دارم ولی یه کم اهسته تر باید برم تا بتونم زیبایی های دور و برم رو از دست ندم .
خدایا کمکم کن تو روزهای آخر سال قصه ها و غصه های سال رو مرور کنم و حذف کنم اونایی رو که منو از تو و از دوستان دور کرد .
خدایا دستمو بگیر که تو این شلوغی ها فقط به تو اعتماد دارم .
ما را در سایت تنها یک آرزوست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 166