فَلاٰ تَعْلَمُ نَفْسٌ مٰا أُخْفِیَ لَهُمْ مِنْ قُرَّةِ أَعْیُنٍ جَزٰاءً بِمٰا کٰانُوا یَعْمَلُونَ (١٧) سجده
پس هیچ کس نمیداند که به پاداش نیکوکاریشان چه نعمت و لذّتهای بینهایت که روشنیبخش (دل و) دیده است در عالم غیب برایشان ذخیره شده است
❤❤❤
تهران از شمال و جنوب در آغوش دو بزرگوار قرار گرفته امام زاده صالح در شمال و عبدالعظیم در جنوب.
و ما تهرانی ها به این دو بزرگوار افتخار میکنیم .
پارسال مرحله مقدماتی مسابقه حفظ بود که منم با سعیده از منطقه یک شرکت کردیم خب به لطف خدا تو مسابقه رتبه آوردیم .
طبق سال های قبل یه روز زنگ زدن که بریم برای دریافت جوایز .
خب دیگه فک نکنم کسی باشه که از جایزه بدش بیاد هم فال بود هم تماشا
هم جایزه هم زیارت امام زاده صالح .
همیشه باید کلی سخنرانی گوش کنیم تا ببرم سر اصل مطلب که جوایزه.
من حوصله نداشتم گوش کنم ,داشتم برا خودم قرآن میخوندم که یه دفعه سعیده گفت مامان ببین چی میگه در باره جایز هاس؟
مسئول مسابقات داشت میگفت امسال براتون غیر از جوایز نقدی یه جایزه دیگه داریم که همتونو شگفت زده میکنیم .
خلاصه سرا پا گوش شدیم که فرمودند ما امروز شما متسابقین رو میخوایم ببریم سرداب, سر قبر امام زاده صالح جایی که کمتر کسی تا حالا اونجا رفته .
همینطور که داشت میگفت من انگار قند تو دلم آب میکردند خیلی خوشحال شدم
از پله های زیادی پایین رفتیم به قبر زیبای برادر امام رضا رسیدیم واقعا دیدنی و لذت بخش بود یه اتاق کوچیک که تنها یک قبر دراون بود احساس شیرینی بود وقتی کنار قبر بودم دلم میخواست تمام حاجت هامو بگم ولی ترجیح دادم چن دقیقه فقط کنارش باشم و نگاهش کنم عجب حس خوبی بود انگار کنار عزیزترین دوستم نشسته بودم
خدایا ازت ممنونم که این روزی پر برکت رو به من دادی این بهترین جایزه ای بود که گرفتم
ممنون از بهترین دوستم قرآن عزیز
ما را در سایت تنها یک آرزوست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 142