رَبَّنَا وَأَدْخِلْهُمْ جَنَّاتِ عَدْنٍ الَّتِی وَعَدْتَهُمْ وَمَنْ صَلَحَ مِنْ آبَائِهِمْ وَأَزْوَاجِهِمْ وَذُرِّیَّاتِهِمْ إِنَّکَ أَنْتَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ ۸غافر
پروردگارا آنان را در باغهاى جاوید که وعده شان داده اى با هر که از پدران و همسران و فرزندانشان که به صلاح آمده اند داخل کن زیرا تو خود ارجمند و حکیمى
امروز رفتم دانشگاه روز اول ترم جدید دلم نمیخواست برم چون باید میرفتم خیابون جمهوری ...
وقتی رسیدم چهار راه استانبول گلوم پر از بغص شد بوی دود و آتش هنوز منطقه رو پر کرده بود جایی که هر روز پر از ازدحام بود انگار همه ساکت بودند انگار شهر گریه میکرد نم نم بارون با اشک هام یکی شد خدایا ....
دلم میخواست چادرم رو بندازم رو صورتم بشینم با مادراشون همدری کنم مویه بکشم و ناله کنم .
5 سال همسایه پلاسکو بودیم هر صبح که از خونه میزدم بیرون قامت بلندش رو سر کوچه میدیدم .
امروز دیگه نه از قامت عزیزای اتشنشان خبری بود نه از قامت بلند پلاسکو .
خوش به سعادتشون انسان های بزرگی که ایثار را به تمام معنا عمل کردند
آفرین بر شما عزیزان بهشت گوارای وجودتان
ما را در سایت تنها یک آرزوست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 145