
وَ لاٰ تُلْقُوا بِأَیْدِیکُمْ إِلَى اَلتَّهْلُکَةِ َ (١٩٥)بقره و خود را به مهلکه و خطر در نیفکنید،xa0 ✨✨✨ پرسیدند بدترین چیزی که تو دنیا هست چیه یکی گفت مریضی یکی گفت فقر و نداری xa0پیری که در مجلس بود گفت من به شما میگم که بدترین در دنیا نه مریضی نه فقر است بلکه xa0فقط فرزند بد است که فقر و مریضی در مقابلش چیز مهمی نیست تو همسایگی ما آقایی بود که یه پسر داشت که بیش از اندازه شر بود یعنی دیگه این بابا از دست این بچه ذله شده بود حتی توی محله هم مردم از دست این پسر آسایش نداشتنxa0 باباش ...
ادامه مطلب